Anställningsintervju

Har varit på ytterligare en anställningsintervju idag (alla arbetsgivare där ute; ni måste vara snabba för att fånga mig innan någon annan gör det). Denna gången var det hos ett bemanningsföretag inom restaurangbranschen, ett väldigt desperat sådant. Efter en halvdålig ansökan på internet får jag ett samtal 15 minuter senare, där de säger att jag ska höra av mig nästkommande vecka för att bestämma en tid för intervju. Jag ringer inte upp nästkommande vecka, men fredag eftermiddag blir jag uppringd och satt för en intervju på måndag (idag). Idag har jag skrivit på kontrakt och hade möjlighet att jobba redan på torsdag, men då är jag på tjörn. Och de vill fortfarande ha mig.

Hoppas däremot på förra veckans anställningsintervju att den ska generera till ett jobb. Men jag måste få ett intyg från polisen först. Hoppas de är snabba.

I helgen var jag i strömstad hos min klasskamrat från universitetet. Det var helt fantastiskt kul, mycket jobb, mycket slit men OJ vad kul vi hade! 160 fulla och hungriga norrmän blev serverade (obs: fatservering!) 3-rätters och mycket dryck till detta, samtidigt som nedre restaurangen var full med 600 sittande gäster. Om ni undrar så hade jag ont i hela kroppen efter detta.

Ikväll blir det fika med miss Boodhy och resten av gänget förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0