Tisdag

Ujuj, dagarna rullar på snabbt, om ungefär en vecka måste vi nästan vara klara med uppsatsen. Spännande? Skräckinjagande? Stressigt? Inte så farligt faktiskt, kan bero på att jag har den ko-lugnaste skrivarpartnern. Men det är klart, snart kommer jag nog inte vara lugn. Det beror lite på vad vår handledare säger idag.

Helgen iaf var fantastisk, lugnt med gäster både fredag och lördag, men söndag; strålande sol på uteserveringen och knappt ngt vind som blåser bort kortslippar och pengar. Helt wonderful. Ett utav sommarens brudpar kikade förbi också och vi (jag) höll deras första planeringsmöte. Ett jättetrevligt par som hade rätt inställning till bröllopet, ingen hysteri här inte.

Psst... har även inhandlat den senaste skivan med the ark.... en riktig glädjespridare....


Kommentarer
Postat av: kossan

Är jag ko-lugn :) trodde inte killar kunde vara det :) satsar nog på Cool lugn istället ;)

2010-05-04 @ 23:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0