Mellandag

Ja, näe. Vår handledare har fortfarande inte hört av sig, trots att jag mailade honom i fredags?! Just nu är det bara att vänta, dels på Fs sista del och källor, och dels på respons från handledaren. Fast just nu kan hans respons lika gärna vara. Ett första välarbetat utkast är i princip klart, och redo att skickas. Så hellre att han lägger krut på det. GAAAAAAAH!

Så, vad ska jag sysselsätta mig med idag? Lägenheten ser ut som f*n, men min favoritCD ligger i bilen som inte är hemma, jag är trött då jag knappt har sovit inatt, osv.... frågan är om jag inte faktiskt skulle må bättre om jag fick städat? Eller skulle jag bli irriterad över att det är jag (återigen) som städar lägenheten? Fast om jag gör det tidigt, kanske min irritation hinner gå över lagom tills min sambo kommer hem?

Näe, kan inte handledaren bara ha skickat lite feedback, så hade jag sluppit våndas över onödiga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0