Deadline

Ja, vi klarade det, uppsatsen blev färdig för några timmar sedan efter ett seriöst konferens-samtal med vår handledare. Vår glada och positiva handledare! Nu är det bara att vänta och hoppas på att examinatorerna tycker samma sak. Så, ytterligare en dag har passerat med familjen PG. Skulle bara blivit några timmar egentligen, men det blev ju hela dagen. Men uppsatsen blev klar iaf, och vi överlevde med kaffe och banan. Blev helt stissig. I samma veva anmälde vi oss till avslutningsfesten också, ska bli riktigt roligt, kul att få klä upp sig från topp till tå. Dags att bege sig till solariet kanske?

Men varför kan jag inte sova nu då? Visst, jag har inte sovit på hela veckan på grund av uppsatsen och att min sambo är förkyld/pollen. Men nu då? Jag är jättetrött men kan inte varva ner? Måste verkligen få sova lite, för annars lär väl jag också bli sjuk, och det har jag inte tid med.

ORKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0