Tisdag

Fantasin är på topp när jag behöver namnge rubriken med dagens namn, gah! I dagarna har jag funderat över när jag ska få en bröllopsinbjudan inför ett eventuellt sommarbröllop. Nej, ingen i min omgivning planerar bröllop, vad jag vet. Men jag hoppas att få gå på bröllop i sommar. På lördag har jag blivit inbjuden till schlagerkväll! Äntligen är det dags för årets melodifestivalfinal! Tyvärr åkte mitt starkaste kort ut i söndags. Men tydligen är det baladernas år. Och hur ska finalen klara sig utan att Alcazar i startfältet? De börjar bli lite som BWO, kan vi inte bara låta Alcazar vinna så att de slutar ställa upp?

Imorgon har vi bästa undanflykten för att slippa gå på styrelsemötet, vi ska på 88-årskalas, wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0