Sega blogg.se

Blogg.se vill inte uppdatera mina inlägg i den takt jag skriver dem! SURT, som att skämta otajmat kan man säga.

Idag har jag städat hela lägenheten, själv. Fick hjälp med att dammsuga. Städade lite av aggressioner faktiskt. Vet inte om jag kan skylla på frustration över att våren nästan var här, men ser ut att försvinna lika snabbt. Vi kan väl låtsas att det är där mina aggressioner och bittra tankar gror.

Idag fick jag äntligen min beställda jacka. Men enligt ellos ska man tydligen vara typ 1.55 m och inneha två rediga bröst, varpå midjan börjar strax efter. Alltså ska man inte vara 1,78 m lång och platt. Med en överkropp längre än de flesta. Så jag får helt enkelt plocka fram sprättaren och sy om hölstren till skärpet, eftersom de sitter i höjd med mina revben. Suck, jag som ville använda den väldigt snart. Det dumma är att det som ska sprättas är verkligen jättefast. Inget handarbete här inte, industrimaskin, und ja! Så vi får hoppas att jackan överlever mitt klipp-och-klistrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0