Fakta

Fakta, 50 % utav killarna i klassen väntar barn plus en tjej).

Grattis alla blivande coola morsor och farsor!

Min fakta idag är att det är dags för premiär på arbetet idag, ska bli riktigt nice att träffa gästerna, som man har hört så mycket om. Men först hade jag tänkt en tur till Allum för att spana in lite vårjackor. Att det ska vara så svårt att hitta en vårjacka?! Provade flertalet igår, men de enda som eventuellt satt snyggt och hade kvalitet, kostade minst 1300 kr. För en vårjacka? Jag ger inte ens den summan för vinterjackor.

Så trevlig helg på er då, så återkommer verkligheten på måndag, då är det dags för mig att skriva examensarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0