Dags att ta tag i verkligheten?

Näe, är det dags att ta tag i allt som har gått och blivit "lidande"? Kanske det kanske. Ska snart ta och pallra mig ut i solen iaf, ta en liten promenad och se om jag kan slå ihjäl mig på isen. Så precis "De kallar oss artister" på SVT-play. Det var the ark som var temat och det var riktigt upplyftande och se, i jämförelse med en annan dokumentär om Ola Salo jag såg för två veckor sedan. Äntligen spelar de in en ny skiva, äntligen har ola rakat av sig jesus-skägget, förhoppningsvis blir det turné snart.

Imorgon blir det redovisning av "trendspaning" i skolan, ska bli väldigt intressant och se vad de andra har kommit fram till, om det är samma som jag har hittat :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0