After Work

Vi har återigen lyckats med att vara spontana. Några få i klassen och jag, en strålande afterwork, fantastiskt bra. Sen att det var SVINkallt att ta sig hem, är en annan sak. Tack taxi! Imorgon bär det av till min svägerska, hon fyller år och då är det ett perfekt läge att bekanta sig lite mer med brorsonen. Å andra sidan tycker alla andra det också, så det blir till att kämpa för att få komma till. Får väl lura vissa kusiner så att faster får en chans att bounda lite med gossebarnet. I övrigt har jag försökt att ringa hem min sambo från de obligatoriska fredagsbestyren. Senaste budet var inom en timma, de har en kvart på sig. Hur många tror att det kommer hända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0