After work

Ytterligare en fredag har nu mynnat ut i en after work. Även denna fredag en mycket trevlig sådan. Min sambo gjorde sista dagen på praktiken idag, och det skulle naturligtvis firas på bästa sätt. Tillsammans med en utav hans klasskamrater och dennes flickvän entrade vi Avenyn och dess breda afterwork-utbud. Mycket skratt blev det, kanske rent utav fann vi några nya vänner. Efter mycket tjo och tjim skulle det bära av till bastun, men där sa jag stopp. För migsjälv iaf. Trött och inte alls sugen på att gå flera miiiiiil för att ta mig till bastun. Näe, karl´n min fick gå själv. Kan tyckas elakt, men det är väldigt skönt att ligga i soffan, återställa vätskebalansen och titta på let´s dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0