Ujuj.

Det har hänt massvis med roliga saker sen jag skrev sist. I söndags när jag kom hem från en låååång helg på jobbet, och jag ville bara dö, typ. Fick jag reda på av min kära sambo att ett väldigt nära kompispar har förlovat sig på sin resa i Whiskylandet. Naaaah, jag blev riktigt glad och helt plötligt sitter man och diskuterar bröllop med det nyförlovade paret. Hur kul som helst.

Igår när jag satt hemma och väntade på bättre tider öppnas dörren av min sambo ngt tidigare än vanligt, då han hade varit på anställningsintervju. Glad som en sol stiger han in och konstaterar att jobbet är hans, och anställningen börjar på torsdag! SÅ mkt glädje och lättnad från båda våra hjärtan. Mest hans faktiskt, tror jag. Tär på en att inte ha ngn sysselsättningn eller inkomst.

Idag var det opponering på vår uppsats. Gick väldigt bra, om man bortser från en rörig opponering från vår sida. Men vi fick nog fram det som skulle tas upp. Hur som helst verkar det som att det bara är petitesser som ska förändras innan uppsatsen är helt 100 % klar.

Alla tre ovanstående lyckorus firades idag med pompa och ståt tillsammans med det fästfolket och BK. Helt improviserat blev det restaurangbesök på EAT och därefter drinkar på Heaven23 med utsikt över solnedgången och Salem al Fakirs konsert på Liseberg. En fantastisk kväll helt enkelt i goda vänners lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0