Sommarjobb

Jag älskar mitt nya jobb! I jämförelse med vissa andra arbetsplatser som jag har haft, arbetar jag nu till största delen på en solig uteservering, HELA dagarna. Detta innebär att jag, hör och häpna, har fått en solbränna i ansiktet! Inte bara fräknar, utan solbrun hud!

Igår kom jag äntligen hem till mitt kära mölnal och sambo. Efter midsommar och kusinträffar och jobb är det mycket skönt att få ligga i soffan hemma. Tyvärr ska jag åka härifrån redan imorgon (jobbaaaaa).

Så vad har dagen att bjuda på. Jo, flytthjälp. På min lediga dag ska jag hjälpa svägerskan med att flytta från lägenhet till hus i landvetter. Varför låta kroppen vila upp sig liksom? Först blir det iaf lunch med Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0