Sleeping beauty..

Har sovit kopiöst mycket de senaste två dagarna. I söndags kväll somnade jag vid 23.00 gick inte upp ur sängen förrän 10.30 dagen därpå. Lyckades även sova en timma framför tv:n innan claes kom hem, för att sen återigen somna vid 20.30 i claes knä, förflyttades till sängen vid 22.00 och somnade på stört. Idag gick jag upp ur sängen 10.45. Jaa, lite för mycket sömn har det kanske varit? Kan väl tilläga att jag inte har rört på mig nämnvärt heller.

Visst var det intressant?

Idag ska jag iaf bege mig in till stan och se om jag kan handla upp lite presentkort som jag fick i examenspresent. Ska även se om jag kan inhandla lite linnen och skjortor som jag kan ha i jobbet. För nu ska jag jobba massa dagar i rad. Åker imorgon och kommer inte hem förrän på söndag.

Sen blir det fika med chefen för att förbereda introduktionsdagen imorgon till alla nyanställda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0