packningssvårigheter

Ja, precis som jag skrev igår har jag en del att packa inför nästa arbetspass på Tjörn. Till råga på allt blev det ytterligare två dagar borta. Så jag åker vid lunch idag. Vilket innebär att jag ska packa för två veckors jobb, inklusive midsommarfest och kusinträff. Och jag har inte tvättat. Drygt att behöva packa smutsiga kläder och hoppas på att få låna mammas tvättmaskin. Fördelen med att vara borta så här är att jag bara ska fokusera på jobb och inget annat. Detta innebär att min sambo får ett härligt ansvar kring midsommarfirande och annat. Han ska inhandla alkohol, till mig. Fixa mat, till mig. Packa midsommargrejer, till mig. Jä, I like! Mitt kontrollerande sinne får helt enkelt gå och gömma sig.

Så, datorn får följa med den här perioden, men det återstår att se om jag har tid att använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0