Hemma

Kom hem i lördags natt, fick söndag ledigt :-). Det var välbehövligt, särskilt när jag lyckades övertala (var inte så svårt) min sambo att inte åka iväg och renovera hos föräldrarna. Så det blev en helhjärtad mysdag med lyxfrukost, lyxmiddag och filmkväll. Så härligt att boosta myskvoten.

Helgen bjöd på mycket jobb och mycket folk, fick jobba mycket själv, vilket var skönt. Snart är det ju dags att bossa utan stöd från chefen. Kan tillägga att vi fick besök av tillståndsmyndigheten också, precis när min chef åkt hem. Jag trodde det var ett skämt. Men nu har jag överlevt det också.

Haha, tittade precis igenom mitt schema. Fr.o.m torsdag kommer jag inte vara hemma i lägenheten på två veckor. Är ledig 4 dagar den perioden, men de fylls med kusinträff och midsommarfirande. Är det då meningen att jag ska tömma hela min garderob inför avresan på torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0