Fokus

Okej, NU kan jag äntligen börja fokusera på helgens festligheter. Somliga har försökt att pumpa mig på information de senaste tre månaderna gällande min examen och tillhörande festligheter. Och jag har inte kunnat svara på ngt alls, för jag har inte kunnat ta tag i det.

Men nu, är det dags att förbereda. Outfiten för fredagen är redan klar, vilket känns skönt. Förhoppningsvis hinner jag paniktvätta samma outfit på lördag morgon. Idag blir det klippning i hemstaden och jag ska även passa på att inhandla diverse atteraljer på systembolaget till såväl fredagens examensdag och lördagens examensmiddag hemma hos mor och far. Ska även sätta mig ner med mor och skriva en inköpslista.

Väl hemma sen ikväll blir det till att tvätta lite kläder och stryka skjortor, för imorgon bär det av till Tjörn igen för ett dagsverke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0