Dans på rosor...

Näe, nu ska jag skriva ett helt jobbfritt inlägg och inte gnälla över att jag är ganska/väldigt trött i både kropp och knopp. Det var en helg fylld med hårt arbete och ledningssvårigheter (kan man säga så?). That´s it!

Igår unnade vi oss ett restaurangbesök inne i stan, schysst uteservering i skuggan och lagom med folk. Åt en hyffsat god burgare och drack goda drinkar. Svalkande och skönt :-) Det var min tidiga födelsedagsmiddag kan man säga. Vi tänkte "avverka" den så tidigt som möjligt, innan chefen föder barn.

Idag har jag gjort dagens ansträngning. Lämnat tillbaka hyrda dukar och servetter från jobbet. Det är för övrigt väldigt svårt att ta vägbeskrivningar från människor som inte har samma referenspunkter som jag har, gällande chalmersområdet. "Jag står vid Gasquen, vart ska jag?".... "Gasquen? Vad är det?".... Men men, hittade vart jag skulle iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0