trettondagsafton

Jepp, då var det trettondagsafton, vilket innebär sista utav en rad helger fyllda med tradition. Tur det för jag är trött. Igår gick jag igenom nästa kurs schema, och kollade på uppslag till examenarbeten. Vilket å andra sidan gjorde mig ännu tröttare, så det är nog bara att njuta en en så kallad lugn period just nu (bortser från två hemtentor och litt.sem).

Inte har jag varit ute på rean heller, jag har faktiskt inte vart ute på stan alls. Under hela julledigheten. Skäms på mig. Å andra sidan har jag inte gjort slut på så mycket pengar heller.

Ikväll ska det bli dags för att träffa den stora familjen, alltså inklusive kusiner och farbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0