Söndag

Det blev som jag misstänkte igår, jag hann precis sätta mig i soffan (efter att jag röjt i köket) med en kopp te, filt, och kurslitteratur. Då stormar gänget in. Fantastiskt. Inget plugg alls igår med andra ord. I stundens hetta lovade jag även bort mig för att åka och titta på en häst under söndagen. Imorse när jag vaknade, redo att ge mig iväg till Onsala, slog det mig; NEJ jag hinner inte det här. Ett ursäktande sms blev resultatet av detta, och ett superdåligt samvete. Men jag har iaf hitills fått gjort klart tisdagens litteraturseminarie. Hade börjat förbereda mig för en inköpslista inför mathandlandet, och då ringer telefonen. Min sambos föräldrar har tydligen inget internet, det funkar inte, och vem ska man då ringa om inte sin son?

Så nu sitter jag här, med en insköpslista, snart hungrig, väntar på tvättmaskinen, och min sambo, hoppas att han löser problemet snabbt. För sen ska vi iväg och handla, så det blir kycklingwok, mumma!

Kommentarer
Postat av: EC

Men visst var det värt det. Jag vill minnas att vi hade trevligt...

2010-01-10 @ 23:27:00
Postat av: Karin

Det var fantastiskt trevligt, och gott!

2010-01-11 @ 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0