söndag

Shit, redan söndag och jag har ett litt.sem imorgon! Inte ett enkelt sådant heller. Jävla skit att jag har skjutit fram det så långt. Texterna är lästa, men uppgiften som tillhör är sjukt jobbig! Eller svårtolkad. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har iaf sammanställt de båda engelska vetenskapliga artiklarna på svenska, så jag vet vad jag har läst. Men det hjälper mig inte nu. Och om en timma ska vi åka iväg och fira svärmors födelsedag. Jag kommer inte orka sitta uppe inatt, eller vad jag menar är att det inte kommer hjälpa. Ändå valde jag väldigt intressanta artiklar, men vad hjälper det?

Svägerska = min sambos syster
Svärmor = min sambos mamma

Gårdagens middag gick iaf på räls. Jätteavslappnat och skönt, så nu ska jag sluta tjata om den. Men jag ska tjata lite om presenten till svärmor. Hon är väldigt duktig på att vilja planera saker, typ shoppingdagar och sådant, tyvärr brukar allas tid komma ivägen. Men nu har jag och min svägerska sagt att vi ska ta tag i detta. Så svärmor får helt enkelt ett egenkomponerat presentkort, innehållande en kväll med kvinnligt sällskap a.k.a mig och svägerskan. Så vad som återstår är att hitta ett datum i nästa vecka, och bestämma restaurang. Det där med att bestämma restaurang är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0