Kvalitetstid?

Ibland känns det som att vardagen bara tar tag i mig och ger mig absolut inga tillfällen för lite hederlig kvalitetstid, varken för mig själv, eller tillsammans med min sambo. I veckan har det varit möte med styrelsen i bostadsrättsföreningen, klätterkurs för min sambo, vanliga fredagsbestyr som bastu, middagsbjudning imorgon, kalas för svärmor på söndag... och så vidare och så vidare... Det är ju inga tråkiga saker direkt (förutom styrelsemötet) men snart får jag grabba tag i karl´n min, stänga av hans mobiltelefon (eftersom den verkligen går varm, alla tider på dygnet), och kidnappa honom till ett annat land. Minst.

So, idag ska jag läsa två vetenskapliga artiklar, avsnitt i två olika böcker och sedan förbereda ett litteraturseminarie som är på måndag, sen ska jag egentligen göra lite styrelsearbete, men jag tror att jag behöver bolägga det till söndag. Ikväll blir det tjejkväll med svägerskan och hennes kompis/min granne, ska bli roligt, framför allt att jag slipper gå upp till en väldigt varm och skön bastu (iofs), men tjejkvällar på min gata, utan att det är i vår lägenhet, det är bra grejer. Ska äntligen få inspektera Ns nya kök också, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0