Dagens uppdrag

Dagens uppdrag är, seminarie B! Har gett mig fritid fram till kl 12.00, då ska jag börja skriva och läsa. Jag borde kanske ta och äta frukost innan dess.

Jag har ett litet sidouppdrag också, vi ska bli av med topplånet för vår lägenhet. Och vet ni vad? Det är mina ihoptjänade pengar som ska betala av resten. DET känns bra. Visst, kanske lite tråkig information för er som läser här, men jag tycker att det är viktigt. Vi har amorterat allt vi har kunnat, men min sambo har kunnat amortera av mer pga utbetalda försäkringsbelopp för diverse ärr, etc. Under sommarsäsongen och julsäsongen har jag kunnat stoppa undan lite pengar och igår när jag insåg att pengarna räckte till att betala av det sista på topplånet, tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0