Årskrönika?

Okej, eftersom jag egentligen skriver hemtenta nu, kom jag på den briljanta idén att summera året som gått och det som komma skall.

Så, 2009? Vad hände? Jag kommer faktiskt inte ihåg, det här har varit ett så kallat "mellanår" där det inte händer så mycket, det har bara rullat på. Min sambos arbetssituation har genomsyrat en stor del utav året, men jag har faktiskt några höjdpunkter.

- Nyårsresan till Sälen
- Vi har faktiskt fått upp lite lister och trösklar i lägenheten
- Semester, finlandresan, avkoppling som heter duga
- Klarade ekonomistyrningstentan
- Vinresan!
- Brorsbarn
- Nyårsfesten 2009/2010

Vad har jag att se fram emot nu då, jo den evigt omtalade examen, mest den faktiskt. Sen ser jag också fram emot att se vad framtiden/liseberg har att erbjuda mig efter den omtalade examen, det kan faktiskt redan avgöras i januari. Jag ser även fram emot att två av mina favoritflickor är i stan, och vi ska verkligen se till att träffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0