Vårens event

Det är så typiskt, efter flertalet oarrangerade helger (alltså inga måsten) strömmar det in inbjudningar till diverse aktiviteter och kalas. Alla måsten hopar sig. Människor drar i mig. Det är brf-styrelsen, det är familjeaktiviteter, det är kalas, det är parmiddagar osv... Jag ska väl inte gnälla, då jag tidigare i vintras undrade vart alla bowlingkvällar, after-works och parmiddagsinbjudningar tog vägen. Men här kommer problemet då, jag börjar faktiskt mitt nya jobb nästa helg, mer eller mindre. Till råga på allt behövs vissa stora beslut fattas. Visst, ovanstående saker kanske inte är så mycket i själva verket, men just nu känns det som att det är väldigt mycket, och det kommer säkerligen mer saker. På fredag ska jag på matmässa, ska bli riktigt roligt och förhoppningsvis inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0