UJUJUJ...

Låg vaken typ hela natten. Jobberbjudandet som jag fick igår har börjat landa, och jag är skitnervös och taggad! Var inne och pratade med en gammal lisebergare idag i stan, han gläds alltid lika mycket med mig. Och då slog tanken mig att "ja, om jag vill kan han säkert få jobba med mig, för jag har faktiskt nästan befogenhet att erbjuda honom jobb"... Tänk om jag får möjligheten att ta med mig lite stjärnor? Hur coolt är inte det då?! Men snart kommer jag ha panik över att jag behöver komma med nya ideér, och det är lite svårt när man inte är insatt i företaget ännu, det ger sig, ja, men jag vill kunna göra sånt NU!

Men nu sitter jag här och våndas över att ringa till min hovmästare på liseberg. Egentligen borde jag vänta tills min restaurangchef kommer hem från sin semester, och ringa till honom först, men jag vill så gärna berätta för min hovmästare vad som har hänt!

Kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0