Söööööndag!

Fredagen blev som förväntat, en toppendag. Tyvärr förlorade jag pokern, ganska rejält. Men det är väl inte vinna som är det viktigaste? ;-)

Det bästa med hela helgen har varit att telefonerna har varit tysta. Jag behöver en sån helg med jämna mellanrum. Igår gjorde vi egna hamburgare och bakade bröd. Såg tio orsaker att hata dig och därefter melodifestivalen. Tur att jag har en sambo som är svag för romantiska komedier. Tyvärr kan han alla repliker och det är sjukt irriterande när någon sitter och säger replikerna i förväg, men jag får väl stå ut.

Idag har jag halvsovit i soffan, läst lite kurslitteratur och ser just nu på när en kladdkaka "skapas" i köket. Ikväll blir det Morden i Midsomer, och ska vi slå vad om att min "svärfar" garanterat ringer mitt i programmet? Jag återkommer med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0