Snart är kursen över!

Ytterligare en kurs är snart över, äntligen. Den här kursen är tråkig! Men såklart är det mycket jobb kvar, innan jag kan släppa det. Men på fredag eftermiddag, då, kan jag slappna av. Kanske. Nu vet jag att det bara är tisdag (tur det) men jag tycker nog att det är dags att blicka framåt till helgen. Alla hjärtans dag. Näe, jag tänker inte skriva något om alla hjärtans dag mer än att det fortfarande (trots att jag lever i ett förhållande) är sjukt överskattat och panikartat. Men jag blir ju inte ledsen om man blir uppvaktad, såklart. Hur som helst är det inte Alla hjärtans dag som står i fokus den 14 februari. Vi ska på dop, mitt första brorsbarn ska döpas. Det var inte så längesedan som man träffade familjen (trettondagsafton), men jag tror den lille har vuxit en del.

Helgen DÄRefter ska spenderas i Uppsala. Det är nice. Sen är det mer eller mindre mars, och då drar arbetet igång som assisterande restaurangchef. Eller som min chef säger "assistant restaurant manager".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0