Nattlig hälsning

Helgen vart kanon, härligt att vara hundvakt när allt är vitt och rent och kallt. Dopet idag var jättefint, god mat och fina presenter. Men nu får bäbisen växa lite snabbare så han får göra något annat än bara sova, äta och bajsa. Det bästa med att komma hem var att köket var städat, sängen var i princip nybäddad och det fanns massa rentvättade kläder som luktade tvättmedel. Då är det trevligt att komma hem.

Imorgon fyller min sambo år och jag har fortfarande inte köpt någon födelsedagspresent. Han har sagt att han inte vill ha något, men alla förtjänar ju en present på sin födelsedag! Men jag har ju morgondagen på mig, imorgon blir det alltså presentjakt!

Äntligen är resan till Uppsalad bokad, och nästan betald. Så nästa helg gör thn-tjejerna stan osäker. Vi hinner t.o.m med en tripp till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0