Näe, men ska det inte snöa lite till? Vi har ju så lite..

Såg precis på väderprognosen för helgen. Jag har svårt att se hur vi ska klara av mer snö. Min kropp är iaf trött på klimatet, jag gnäller inte över att det är ljust och fint, utan på att min kropp pga den långvariga kylan har börjat reagera ganska kraftigt. Min hud är jättetorr, framförallt på händerna och benen. Jag har aldrig behövt smörja in med krämer pga detta. Mitt ansikte har totalt kapsejsat (stavning på det då? Hahaha), torr men ändå med finnar och grådassig färg. Inte snyggt. Helst av allt skulle jag behövt (utöver solsken och vår) en ordentlig hudkur a la Mary Kay, synd att det ska vara så jävla dyrt bara. För att inte tala om mina fötter, de har som sagt tidigare, frysit sen oktober.

För att gnälla lite till, så gick vår presentation om vår kandidatuppsats skit igår. Presentationen var bra (såklart), men feedbacken vi fick? Värdelöst och orelevant.

Men NU ska jag inte gnälla sååå mycket mera. Hämtade även ut en stor hemtenta igår från ledarskapskursen, högsta betyg, wei!

Och NU har jag en förhoppning av att SJ ska släppa iväg mig till Uppsala strax före lunch. Hoppas, hoppas, hoppas (dumma snö). Väl framme i Uppsala verkar det som att vi kommer behöva låsa in oss i studentkorridoren och vägra snöoväder.

Med återseende på söndag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0