Bagarbosse bakade brända bullar....

Nej, då, inga brända bullar ännu i sikte. Jag bakar dinkelfrallor. Med förhoppningen av att jag nu ska upptäcka en talang för brödbakning osv... Den har dolt sig väl hittills och när jag idag insåg att jag glömt köpa jäst var mina dagar som bagare räknade. Men jag återhämtade mig och pallrade mig till närmaste affär för att inhandla den omtalade jästen. När jag sen funderade på om det inte var så att jag hade en köksassistent, så hade jag ju en! Massa funktioner.... en stor instruktionsbok och så lite ork att läsa den. Men mina fantastiska kunskaper gällande teknik och logiskt tänkande hjälpte mig att förstå denna Bosch. Nu är iaf degen ihoparbetad med a little help from my bosch och jäser i detta nu..... fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0