BagarBosse bakade brända bullar II

... frallorna blev jättegoda! Nu har jag förpackat i massa påsar, så nu kan vi ha hemmabakade frallor till frukost varje morgon!

Imorgon blir det en heldag i skolan, massa redovisningar, dryyyygt. Jag känner mig inte direkt förberedd inför min redovisning/opponering heller, det löser sig på lunchen så att säga.

På kvällen blir det inflyttningsfest hos fröken B, ser fram emot att få koppla av lite bland vänner. Eftersom det har varit väldigt uppdelat och individuellt i den här kursen känns det som evigheter sen vi sågs sist. Tyvärr följer inte min trötta sambo med :-(, å andra sidan skulle jag också skippa inflyttningsfester mitt i veckan om jag började 06.30 dagen därpå. Stackar´n var jättetrött idag när han kom hem ifrån praktiken. Så det blir till att hålla låda för oss båda imorgon kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0