2011

2011 närmar sig med stormsteg, och som jag utlovade i förra inlägget ska jag berätta om mina förväntningar inför the big eleven. 2010 var fyllt med examen, nytt jobb och mycket vänner och för att inte tala om alla bäbisar!

Jag hoppas att 2011 ska bli ett år där jag på något sätt kan få en vardag, med tillhörande lugn. Jag ska inte skriva någon C-uppsats i år, och bara det gör att mitt hjärta klappar något lugnare. Förhoppningsvis kanske vi åker till Gotland igen. Just i detta nu inväntar jag två mailsvar gällande 2011, vilket jag har väntat på i TVÅ hela dagar snart! Jag fyller 25 år till sommaren, det ser jag fram emot, tror jag. Hade varit schysst med en grillfest. Festerna ser jag fram emot (med en förhoppning att jag är ledig)! På trettondagsafton är det den årliga byggdegårdsfesten. Svärföräldrarna ska med, så nu är det upp till bevis om de kan svänga de lurviga på dansgolvet. Helgen därefter är det dop för lilla M. Eftersom jag fyller 25, gör flera av mina bästa vänner det med, och där blir det förhoppningsvis också kalas! Sen har jag min svägerska som ska ta examen nu i januari. Nu i det närmaste ser jag fram emot några lediga helger med sovmorgon tillsammans med den bästa sambon (efter mig förstås).

Annars är det väl inte så mycket som händer 2011, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0