Jag har bestämt mig

Jag har bestämt mig; i september ska jag (förrutom 2 av 4 helger) ha semester. Jag tänker inte stressa över att försöka hitta ett extrajobb under dessa lediga veckor. Jag ska ha semester.punkt. Och om det nu skulle vara så att jag skulle söka efter ett jobb, ska första arbetsdagen vara 1 oktober, inte en dag tidigare. "Men hur ska du försörja dig?" Det löser sig, dessutom har jag inte gjort slut på några pengar i sommar alls. På min semester ska jag slappa och bara göra roliga saker som jag  inte har fått göra i sommar. Så som bada (i havet), gå på Liseberg, åka till Trollhättan, rida, gå på bio, och mycket mera!

Så där, då var det skrivet i sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0