Detta fält måste fyllas i :-)

Tisdag, och jag var uppe med tuppen (9.00). Känns skönt att inte vara jättetrött för en gångs skull. Gårdagens städning tog väl på krafterna, så jag somnade i tid. Sen belönade vi oss med hundtricket (lite skarsgård är väl aldrig fel?) och vin. Jag älskar verkligen hur varje ledig dag hemma förvandlas till en minidate. Kvalitetstid javisst!

Har planer för att framkalla lite bilder till en fotovägg. Men det är svårt att hitta de bra bilderna, dessutom är jag värdelös på att ta kort. Men några favoriter har vi kunnat enats om iaf. Om det är någon som vill bidra till fotoväggen är det bara att skicka bilderna till mig.

Idag ska jag fika med familjen GP, och förhoppningsvis min favorit-08 också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0