Varför?

Efter att ha haft en toppenhelg slår det nu tillbaka. Alltså min "livssituation" kommer snart att befinna sig i ett hyffsat påfrestat läge. Mina vardagar fylls numera med heldagar av kandidatuppsatsskrivande. Tidiga mornar med träning (det har iaf hänt några ggr) och därefter timmar framför datorn, mer eller mindre effektivt. Eftersom skoldagarna blir långa skjuts massa annat på framtiden. Jobbkrafs, brf-krafs, lägenhetskrafs, osv... Allt detta skjuts till helgerna. "Till helgen, då ska jag boka en tvättid och göra klart de där jävla pärmarna till styrelsen". Men helgerna har även dessa en förmåga att bli uppbokade. Fast med massa roliga saker. Den här helgen exempelvis; bara massa nice umgänge och Götet har visat sig från sin bästa solsida. Och detta vill man ju inte missa till fördel för tvättberget? Sen blir det ett bakslag på måndagen då jag återigen kommer hem från en lång skoldag till en lägenhet som svämmar över med tvätt. Jag ser ingen ljusning!

Imorgon är det sista dagen på RUS-utbildningen, tydligen ska vi ha skriftligt prov, vilket jag totalt missat och upptäckte idag. Men men, med min "gedigna" erfarenhet inom branschen (enligt en klasskamrat) borde jag väl lösa ett alkoholprov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0