Tvätt överallt!

Idag tvättar jag, äntligen! Har haft lite otur med tvättider det senaste, men nu äntligen är det dags att ta sig an tvättberget i sovrummet.

Så, det ryktas om att det är påsk i helgen. Verkligen en utav de tråkigare högtiderna här i Sverige. En högtid som innebär sill, lax, nubbe, familj, godis, choklad osv osv... Precis som ALLA andra högtider som firas i sverige. Förrutom julen då, den innehåller ju julklappar, och det är nice.

Det som är bra med påsk, i jämförelse med julen. Är att traditionerna med familjen inte är lika starka, det finns utrymme för vännerna också (kan bero på att påsken är ganska lång, och inte uppstyrd av Kalle Anka). Därav bjuder BK-gänget till påsklunch imorgon. Synd att jag inte kan vara med, men vad hade jag väntat mig? Däremot ser det ut som att jag kommer vara ledig midsommar.


Ovanstående inlägg ville visst inte uppdateras med en gång, utan ett dygn senare... doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0