snart firas det....

Jag vet, jag är inte så mycket för årsdagar hit och dit, tycker det är sjukt överskattat. Detta kan bero på att jag alltid har jobbat på alla hjärtans dag och våra årsdagar (som egentligen bara är två stycken hittills, snart tre). Dessutom ska det alltid vara så gullegull med konserter, bio, romantiska middagar, helgweekends, rosor, picknicks med mera, med mera. MEN nu är det så att imorgon är det två år sedan vi förlovade oss på danmarksbåten. Vilket ska uppmärksammas på tisdag, med ett restaurangbesök såklart (restaurangen har stängt på måndag, ifall ni undrar). Det ska bli skönt att unna sig det där lilla extra och bli väl omhändertagna av schysst personal, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0