Kul

Kul att mina inlägg läggs upp för sent.

Vi dissade alla restauranger igår som hade stängt, och gick helt enkelt till Dinner22 och firade vår 2-åriga förlovningsdag. Jag åt cajunsotad tonfisk, med pernodstekta pilgrimsmusslor samt citronrisotto. GOTT var det! Jag har aldrig ätit tonfisk förut, och den var helt perfekt! Blev en Grüner Vertliner från Österrike till, mumma! Det blev lite bubbel innan maten också, en prosecco tillsammans med en sjukt god tryffelkräm och hembakt bröd. Sen avslutade vi middagen med en creme brulee, vilket gjorde att man blev sådär äckligt mätt. Att man aldrig lär sig? Jag skulle hållt mig till en tryffel eller något.

Idag har jag varit på RUS-utbildning, om alkohol och narkotika på krogen. Jag skriver/säger såhär; tur att min mamma inte vet hur det går till i krogbranschen. Då hade jag aldrig fått åka till jobbet varje dag, eller gå ut på krogen för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0