fredagfredagfredag!

Dumma blogg.se (dags att byta), men här kommer iaf fredagens inlägg;

Jag fick mina träningspoäng, en timmas promenad innan frukost, det var nice *klappar migsjälv på axeln*.

Ska även beskriva dagens/kvällens outfit; schysst mörk kavaj, vit skjorta och gråa tights. Hoppas att jag kan bära upp figurnära ikväll... Har lite svårt med fenomenet tights som byxor.

Som ni kanske förstår ska jag ut och göra stan ikväll. En liten stund iaf. Det blir en vinafton med några av världens bästa tjejer på några/någon av göteborgs bästa vinbar/er. Därefter, eftersom vissa ska upp tidigt dagen efter, blir det nog en avslutning hos BK-gänget för att hämta upp karl´n min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0