Rock ´n roll!

Igår hade jag en tråkig dag, ingeting hände och jag hade lite lagom panik över min ledighet. Man vill ju passa på att utnyttja tiden när jag väl är ledig en helg. Men så helt plötsligt fick vi förfrågan att hänga med till rondo, och se Jerry Williams (gratis!). Tja, det kan väl inte skada, tänkte vi. Sagt och gjort jag drog till med en rockabilly-lugg och scarfen satt runt halsen. Väl framme inser vi att vi var yngst av alla, jag, min sambo, O och L, men efter en drink började det kännas väldigt bra faktiskt. Fina platser på balkongen hade vi, och efter att vi funderat över ämnet höghöjdsarbete, drog showen igång. Riktigt bra faktiskt. Härlig musik, duktigt band, ascool "doakör" och jättebra dansare. Det blev en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0