Har du nyktrat till än?

Idag fick jag frågan om jag har nyktrat till än, sedan vinresan.

Svaret är

Jag har sedan hemkomsten från resan druckit vin vid 6 olika tillfällen (kom hem i fredags), allt ifrån tacos med goda vänner till vinprovningar i skolan, både till föreläsningar och det enskilda projektet. Och efter att jag idag utöver provat champagne och Madiran-viner suttit och tjatat hål i huvudet på en kompis (icke så mat&vinintresserad) över en fika om min resa, är svaret NEJ.

*Synd det här, men jag måste förtydliga syftet med den här bloggen. Efter som det tydligen tas väldigt bokstavligt. Den här bloggen handlar om MIG, och mina tankar och funderingar. JA, jag kryddar den såklart och få saker och ting att låta värre eller bättre än vad saker och ting är. Funktionen bloggen fyller för mig är att jag får distans till mitt eget liv och dess händelser. Jag tror att flertalet, inte alla, tycker att jag har ett visst humoristiskt inslag som inte ska tas allt för seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0