Fredag!

Idag är det fredag! Det betyder att det bara är två dagar kvar till avslutningsfesten på liseberg, och TRE dagar kvar tills det är dags för min studieresa till alsace/moseldalen. Så idag har jag förebett mig på bästa vis. Jag har växlat pengar, många pengar. Jag har köpt strumpbyxor (bra att ha när man ska äta på 3-stjärnigt). OCH jag har löst ut en för tidig julklapp, en lilarutig jacka. Låter helt galet, men den var väldigt fin. Känner jag inte för att lilarutig, kan jag alltid ta på mig min grå kappa. Men i Alsace/Mosel ska jag vara rutig. Hela tiden. Jag har tvättat och nu ligger jag i soffan och stirrar på resväskan som ligger öppen på matsalsbordet. Min kära sambo är och hjälper sin pappa med något, men ikväll har vi en date, köttfärsås och spagetti, Idol och vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0