Linköping nästa!

Först ska jag skryta lite om mina färdigheter i ledarskapskursen som jag läste före vinkursen. NU har äntligen betygen rapporterats in... och... VG! Högsta betyg till mig!

Sen ska jag skryta lite om mina färdigheter i köket. Eller a, idag gjorde jag världens enklaste grej, typ. Åkte till fiskhandlaren och köpte lite nyfångad rödspetta. Tidelipom, det blev sprödbakad rödspätta, skirat smör och dillkokt potatis, en citronklyfta på det och sedär, kanongott! Däremot ska jag överlämna "kladdkaksbaket" till min sambo, jag gjorde ett försök idag, med ett annat recept, och det gick väl sådär. Jag är ingen sockerbagare helt enkelt.

SEN har min planerade tripp till Uppsala ändrat destination, Linköping. Efter ett samtal med både min kära uppsalavän och SG i Linköping styrdes resan om litegranna. Så biljetten är bokad, men lugn, jag hinner hem till "svärföräldrarnas" farsdag-middag. Sista helgen i frihet. Från liseberg alltså (jag vill inte skriva om mina abstinensdrömmar till nöjesparken).

Kommentarer
Postat av: SG

hoppas han har i coan.. äh, du vet.. i kladdkakan.. nu har jag pratat med carro o hon är med på noterna. dock ej på fredag men då har marcus lovat laga mat, höhö.. han antar utmaningen säger han, undrar lite vad han menar:)

2009-11-04 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0