ledig eller inte?

De senaste dagarna har jag jobbat lite på liseberg, och inte haft så mycket att göra i skolan, egentligen. Just nu är det en sån där mellanperiod då man inväntar superstressen. Igår skrev vi på ett mindre grupparbete, och det är typ klart, manus ska in imorgon och redovisning på fredag. Samtidigt som vi ska göra en "miniopponering" på en annan grupps arbete. Det är faktiskt inte mycket ansträngning som behövs där. Däremot får vi reda på om det behövs ngn komplettering på det individuella arbetet imorgon, vilket jag vet att jag kommer få. Men å andra sidan handlar inte det om så mycket jobb det heller. Eller a, det ska bli gjort. Att göra kompletteringar är inte min grej.

Som sagt kursen avslutas på fredag, sen börjar inte nästa förrän ons nästa vecka, därefter är inte nästa föreläsning förrän mån 7:e dec. Nu till mitt lilla kritiska moment då. Just nu inväntar jag litteratur från posten, så jag kan använda alla dessa lediga dagar till att plugga inför en omtenta i externredovisning den 8:e dec. Jag har verkligen alla förutsättningar tidsmässigt att klara den. Frågan är om jag får med mig någon att plugga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0