Festfixar´n

Ja, nu har jag tagit tag i ett för många orosmoment. Vart ska vi vara i år? Ska vi fira tillsammans? Vem ska med? Ska vi ha mat? Nu har jag löst den laddade frågan; NYÅR. Efter några halvdana förfrågningar från olika håll, och jag började inse att jag eventuellt inte skulle kunna fira nyår med min sambo i år. Och eftersom somliga av Cs kompisar ska resa bort, verkar nyårfirandet lite svalt på det hållet också, eller a, inte fulltaligt iaf, vilket leder till att vår lägenhet inte längre känns så trång för en nyårsfest. Därför rycker Karin - festfixar´n in.

SÅ : Nyår firas med trollhättetjejerna och delar av BK hos oss 2009/2010. Jag gjorde en liten mindre intresseförfrågan och fick ett positivt gensvar av girlsen. Ska bli jättemysigt med en äkta Trollhättenyår, även att träffa allas pojkvänner, som jag inte hunnit träffa så mycket. Så nu har jag redan börjat planera menyn, det blir nog en stor nyårsbuffé med massa goda rätter.

Lägg märke till min positiva anda, två veckor innan kommer jag säkerligen spotta och svära över städning av lägenheten och framförallt antalet gäster, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0