Blank

Egentligen hade jag massor att skriva, men nu står det tomt. Kan berätta lite om gårdagen. Efter att ha provat ett par ridbyxor på Zara, bar det av hemmåt för att tillaga den omtalade rödspättafilén. Visade sig att vi skulle få finbesök av en viss J, så vi fick dryga ut middagen med fiskpinnar :-S. Sedan bar det av på cyklarna i regnet till mölndal centrum, för inhandling av slödryck med tillbehör. Vidare upp till Kråkans krog, där träffade vi familjen S och avnjöt en öl. Fick skjuts upp till berget och där bryggde vi gott kaffe, provade intressanta julöl (öler/ölar?), blandade goda drinkar och spelade NHL. Blev lite sent såklart, men vår granne såg till att hålla oss vakna med sin fantastiska musik. 2:a helgen i rad nu som han/hon spelar. Jag pallrade mig iaf upp vid halv tio, min sambo ligger fortfarande och sussar sött i sängen, stackarn hans nya mediciner gör tillvaron lite jobbig.

Idag blir det jobb, hoppas på trevliga gäster och roliga arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0