Vill bara skryta lite...

Med risk för att det här inlägget blir för pluttinuttit.. men... jag har väldens bästa pojkvän! Tänkte bara skriva vad han har gjort för rara grejer det senaste...

Han köpte en keramikkniv till mig för inte så längesedan, en cykel, fixat rikskuponger, och rensat handfatet. Igår representerade han vår lägenhet i bostadsrättsföreningens städdag, hängde med tanterna och hjälpte till överallt, medan jag jobbade på liseberg. I morse fick jag sova jättelänge för att jag är förkyld, när jag vaknade till, hade han kokat te till mig, och värmt värmekudden. Han köpte mitt favoritgodis i affären. Nu står han och lagar köttfärssås med spagetti och jag känner mig så ompysslad!

Löv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha helt galet pluttinuttit!

Du e så söt Claes!

2009-05-26 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0