Trött

Varning! Gnällinlägg!

Suck, säger jag bara. Sitter hemma i soffan med huvudvärk, den börjar släppa nu, men egentligen ska jag vara på en föreläsning. Ska sitta med grupparbetet i eftermiddag. Förra veckan diskuterade vi personal, och personaldelen (som råkar vara min del) blir bara större och större. Plus att vi började en del som heter arbetsrätt igår, och där har vi tydligen hemtenta. Jag blir så trött! Egentligen är det en "förstress" jag går igenom för tillfället. Det blir alltid så. Jag tänker på hur mycket som ska göras, hur mycket jag ska jobba osv, istället för att ta tag i saker. Å andra sidan är det svårt att motiveras när jag inte ens ser "andra sidan", det är är så mycket som ska göras. Inte blir det bättre av att vissa gruppmedlemmar skriver med ett språk från mellanstadiet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0