Orolig...

Jag vet att jag inte har uppdaterat här på länge, men det har varit så himla mycket i skolan och med jobb. Är färdig med projektet för entreprenörskapskursen, så himla skönt. Tänkte då att denna vecka skulle vara ett litet "minilov" för mig inför sommaren och redovisningar nästa vecka. Hade tänkt att slappna av ordentligt och göra saker som jag vill, vilket oftast innebär ingenting. MEN NCC varslar igen. 15 personer inom GBG-området ska bort, av "claes-sorten". Förra varslet som var på 25 tjänstemän lyckades claes klara sig ifrån genom att andras visstidsanställningar gick ut, pensioner, omplaceringar osv. Där tvingades man säga upp 6 personer pga arbetsbrist. Vilket betyder att det inte finns någonstans att omplacera till detta varslet då det skedde förra varslet. Jag blir så trött på det här! Vi kommer få besked den här veckan...

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag håller tummarna för er!

Kram

2009-05-25 @ 12:52:55
URL: http://littlebylittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0