Ojoj...

Sorry, har inte uppdaterat på ett tag. Det har varit lite körit. (jobb, projektarbete, styrelsemöte, kalas)

Veckans slutsats; sömn är viktigt! I måndags jobbade jag kväll och natt på min vfuplats. Under natten sov jag knappt, gammalt hus, lyhört, och lite nervositet (det kanske skulle hända nåt?), kollade på klockan sista gången 03.15 och sedan ringde klockan 06.00. Inte många timmar där. Sedan dess har jag varit snorig, torr i halsen, ont i huvudet osv. Vilket i sin tur lett till att jag inte kunnat sova övriga nätter.  Ngt stressande faktiskt. Vill verkligen inte vara sjuk på söndag, då ska jag på interfoodmässan. Och ska man smaka vin och mat är det inge vidare att vara förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0